System buddyzmu

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, wewnątrz której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony zaś było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję również przeżyłem szok, skoro był w ową stronę prezentowany stricte taki sam jeden zdarzenie, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło sterczeć?Śpiąc, macie dojazd do innych wymiarów zaś czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, aż do którego przyczepiony był potężny cargo budzący emocję, toteż przejąłeś akt uczuć osób biorących w środku zanim udział. Dlatego zapamiętałeś całość naprawdę wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, jak w rzeczy samej mają miejsce. Gdy owszem się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój odwaga opuszcza twoje truchło tudzież udaje się spośród misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz ażeby pokrzepić ocalałych. Budzisz się zniszczony, ponieważ niezmiernie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dotychczasowy małe, niekiedy śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał pożar, i ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie naprawdę miało położenie wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, oraz afekt paniki nigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju spanie naraz uwalnia wymiary zablokowanych emocji natomiast pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się przypadek czy też tragedia, co mogę dopuścić się?Możesz istnieć do wnętrza stanie kogoś ostrzec, pomimo tego ta podmiot prawdopodobnie nie wciąć twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo tudzież asystent dla ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem i poproś anioły o pomoc w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie żółtodziób mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, iż owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego wszystko w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój syn dorastał wraz z tobą i twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów rozwiązanie doświadczania tudzież wzrostu, w miejsce życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, iż ogół u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, tudzież następnie poroniłam tudzież nieraz śni mi się dubel dzieci bawiących się pogodnie w ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli faktycznie, to w kto postępowanie mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w środku snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż całość u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą również rozwijają się, do wnętrza miarę na sposób ty natomiast twoja familia uczycie się plus doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub sadzić kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, że poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi plus wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała panienka również powiedziała, kiedy ma na nazwa oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej imię, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo szczerze cudowne. Musiałaś egzystować wybitnie otwarta natomiast wrażliwa, jako że córeczka miała ewentualność nawiązania z tobą nie inaczej żywego dodatkowo wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest nader ważna tudzież przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć w środku relacja, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W jaki fortel mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda kawałek twojego snu to obojętnie jaki obręb ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza egzystencja każdej tej części, a i słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi wynik w jaki sposób najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, przecież później powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy natomiast dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana także oszukana, dodatkowo wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę oraz następstwo, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jednakowoż być może wręcz przeciwnie tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść i je usunąć.Zinterpretowałam owo naprawdę: Muszę ustrzec się ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom zbyt twierdzenie mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I do tego stopnia, oraz nie. Niektórzy zasoby ludzkie mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych także oczywistych, to różni społeczność postrzegają rzeczy w odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania a przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają owo samo oznaczanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co wiadomy cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów a z jakiego powodu kadry je mają? Co jest dozwolone z tym przyrządzić?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w szeregu przypadków tłumione są od niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w środku innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezradny lub mizerny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym wraz, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić przez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w środku myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba ukoić te uczucia wewnątrz taki procedura, do wnętrza który nie wolno było tego wykonać w środku czasie, gdy było się faktycznie bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że natychmiast od chwili długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny spanie przypadkiem egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać stateczny admitancja aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą łatwo przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy z reguły dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo nie chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości za pomocą krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz narracja, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W jaki strategia mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda detal twojego snu to obojętnie jaki pole ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości życie każdej tej części, i w podobny sposób słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, w krótkim czasie znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wynik gdy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, przecież potem powiedziała, że nie ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy oraz dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, także wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę dodatkowo łańcuch, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jakkolwiek być może zaledwie tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść i je usunąć.Zinterpretowałam to naprawdę: Muszę uniknąć odpowiedzialność finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom wewnątrz rękojmia mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I owszem, także nie. Niektórzy siła robocza mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą dostroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych plus oczywistych, to różni społeczność postrzegają rzeczy wewnątrz cudzoziemski sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo znaczenie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów również z jakiego powodu mieszkańcy je mają? Co jest dozwolone z tym dokonać?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są odkąd ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub schorzały, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym co do jednego, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zadowolić te uczucia w środku taki sposób, w jaki negacja logiczna wolno było tego zrobić wewnątrz czasie, kiedy było się istotnie bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż obecnie od chwili długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować niekończący się dostęp aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą śmiało wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane do wnętrza słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością także wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) natomiast oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "zaduma" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się raczej aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się acz określenie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, dlatego że istotą buddyjskiej praktyki nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to wskroś uspokojenie umysłu plus utrzymywanie tego stanu, w którym a jakże manifestuje się wyrazy współczucia natomiast mądrość. Inna nauki techniczne polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała również wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy oraz postrzeganie łącznie co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu przedłożyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypuszczalnie konotować dużo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się niewiasta wybitnie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami plus tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to metodyczny tresura, od początku do końca konsekwentny oraz konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie także inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój psychika koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny prąd powietrza wchodzi dodatkowo wychodzi przez nos. Myśli plus dźwięki po prostu śmiało przepływają, w taki sposób w jaki sposób chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się na odwrót na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć natomiast bezpośrednie sprawdzian pełnej przytomności dodatkowo nieograniczonej otwartości. Tylko w takim razie będzie się wewnątrz stanie dosłownie ściągać pożytek innym. Wyobraź sobie na sposób w środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze z większym natężeniem w obrębie ciała. Kiedy w tym momencie szczerze je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności a przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach dodatkowo wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, a Ziemia zaczyna wydzielać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem zaś pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj racja niespiesznie niczym chcesz. Możesz tak jak trenować na głos to znaczy w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji roszczenie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w tym ponadto dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadmiernie egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, że rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie a wewnątrz innych. Postaraj się odczuwać to, tak bardzo głęboko oraz całkowicie, wzorem właśnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj utrzymywać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii oraz dodatkowo pełnej przytomności tak bardzo długo, w charakterze potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, do wnętrza "tutaj zaś w tym momencie". Po chwili identyczny Ziemia pojawia się jeszcze raz - utrzymany wewnątrz porządku również doskonały. Każdy atom wibruje radością również jest utrzymywany wewnątrz całości za pośrednictwem miłość. Wszystko jest świeże a nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, niezależnie odkąd tego azali o tym wiedzą, czyli też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się zarówno nasze kości, przecież w tym momencie poprzednio ferie od momentu słabości także chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, aktualnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na finis wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w ciągu medytacji, stają się nieograniczone a docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna plus dając im w środku zamian jedyne trwałe zbieg okoliczności - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dokonać owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, współczucie, przyjemność, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ozdoba z malachitu

Rzadkie uzdrawianie

Porady kontemplacyjne